SCCR
Kampaň
Webové řešení
Vizuální identita
Merch
Pustili jsme všechno k vodě a rozjeli kampaň, která láká k vodě do středních Čech. Našim úkolem bylo nejdříve vyrobit webový portál, kde je kompletní přehled aktivit u vody a následně vymyslet kampaň, která zvýší návštěvnost webu. A jak jsme myšlenku dostali do videa?
Symbolika a hravost
Vymysleli jsme scénář a adaptovali myšlenku kampaně "Pusť to k vodě" na různé situace dle cílových skupin. Do kampaně jsme přidali růžové brýle, které jsou symbolem hození problémů za hlavu. Vznikly celkem tři spoty: Pusť stáří k vodě, Pusť lásku k vodě a Pusť rodinku k vodě.
Vizuál jako střižený
Vizuály jsme postavili na výstřihované koláži, která je v souladu s logem produktu – papírové lodičky. V popředí je osoba s růžovými brýlemi, která zahazuje černobílé problémy všedního života a jde si užít k vodě. Ke kampani jsme navrhli i merch "Pusť mě k vodě."
Propracovaný web
Web jsme vytvořili na platformě WordPress s využitím Custom Fields, abychom návštěvníkům nabídli interaktivní katalog výletů kolem vody ve tředních Čechách. Každý výlet je detailně popsaný, s možností filtrovat destinace podle zájmů a preferencí
Klíčovým prvkem webu je námi navržená mapa vodních cest na míru, kde si uživatelé můžou procházet vodní trasy přímo na mapě a objevovat zajímavá místa podle lokality.
Funkce uložit
Nevíte, kam dřív zajet? Uložte si destinaci na později. Díky funkci na mapě "Uložit" si uživatelé snadno naplánují třeba celou dovolenou. Na webu se snadno zorientují a díky této interakci se pravidelně vrací, klidně i v průběhu slunění na lehátku.
Ono to žijé
Webu jsme dodali šťávu vlastní sadou dynamicky animovaných ikon. Díky tomu působí stránka zábavněji a udrží oko uživatele déle na správných místech.
Podařilo se nám vytvořit jednotnou a vizuálně atraktivní kampaň, která komunikuje hlavní myšlenku "Pusť to k vodě" napříč různými kanály.